.

Főoldal Történet KarakterekKritikákVideókFolytatás?

2016. május 4., szerda

Kérdezz-felelek

Kérdezz-felelek Victoria Greennel.

Mondj magadról pár szót.
Valódi nevem Hernández Viktória és 26 éves vagyok. Vagyis már nem sokáig, júniusban töltöm a 27-et. Székesfehérváron nőttem fel, de mióta megismertem a páromat fővárosi lettem. Jobban mondva Budafoki. Imádom a kutyákat, és az egyik vágyam, hogy egyszer lehessen egy Jack Russerem. Kedvenc ételem a lecsó. Hetekig képes lennék azt enni.

Mi késztetett az írásra, csak önmagadnak vagy gondoltál arra is, hogy másoknak is írsz?
Eleinte csak magamnak írtam, és a fiókomnak. Később megmutattam a családomnak és barátaimnak akik biztattak, és rengeteg erőt adtak ahhoz, hogy ne hagyjam abba az írást. Aztán lehetőségem adódott a kiadásra, így úgy döntöttem megosztom másokkal is. De elsőként az motivált, hogy a kezemben tarthassam könyvként a regényemet.

A Szív-hangok könyv megtörtént események alapján íródott. Mennyi a valóság alapja?
A történet első felét, a jobbik felét fedi valóság. A második fele már fikció.

Mi határozta meg, hogy folytatást írj neki?
Folytatást sosem képzeltem neki. Olvasói nyomásra döntöttem úgy, hogy akkor megírom. De nem bánom. A Szív-hangok megérdemel egy méltó befejezést. 

Kinek ajánlod a könyvedet?
Személy szerint minden korosztálynak ajánlom, akik szeretnek romantikus történetet olvasni.

Tervezel további könyvírást? Ha igen milyen témában?
Tervezek. Egyelőre maradok a romantikánál.

A következő írásaidnak is lesznek valós alapjai, megtörtént eseményeket fognak tartalmazni?
Meglehet. A legjobb történeteket mindig az élet írja.

Lehet tudni valamit a következő könyvedről? A Szív-hangok folytatásáról?
Persze. Az első verziót blogon vezetem, akit érdekel nyugodtan megtekintheti. 


6 megjegyzés:

  1. Áttekintő, informatív volt. Örülök, hogy kicsit jobban megismerhettelek. Feltétlen írj tovább, megszerettem a szereplőidet. Érdeklődve várom az új részeket, könyvedet. További sikereket kivánok!

    VálaszTörlés
  2. Draga noverkem! Mindenkeppen folytatnod kell az irast, nagyon sokaknak felkeltette az erdeklodeset a sziv hangok, es en is nagyon varom a folytatast hogy egeszeben elolvashassam!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo konyved, ajanlod mindekinek akinek szeretik a romántica.

    VálaszTörlés